Την Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αστυνομικό Μέγαρο Καστοριάς, στο πλαίσιο δράσεων γνωριμίας με επαγγέλματα και υπηρεσίες που συμβάλλουν στην ασφάλεια της κοινωνίας.
Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, οι μαθητές περιηγήθηκαν σε όλους τους χώρους του Μεγάρου. Είδαν από κοντά το σκοπευτήριο, τον χώρο στάθμευσης με τα αστυνομικά οχήματα, και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας των διαφόρων υπηρεσιών της Αστυνομίας. Οι υπεύθυνοι αστυνομικοί απάντησαν σε ερωτήσεις των παιδιών και τους εξήγησαν πώς οργανώνεται η καθημερινή τους εργασία.
Στο τέλος της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε μια αναλυτική ενημέρωση για το επάγγελμα του αστυνομικού, τις ευθύνες του, αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν στην κοινωνία, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι αστυνομικές υπηρεσίες συμβάλλουν στην πρόληψη και την προστασία των πολιτών.
Οι μαθητές επέστρεψαν στο σχολείο με νέες εμπειρίες και χρήσιμες γνώσεις, έχοντας αποκτήσει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τον σημαντικό ρόλο της Αστυνομίας στην καθημερινή ζωή.







