Γιορτή για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η εκδήλωση για την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου, μια ημέρα μνήμης, τιμής και αναστοχασμού για τους αγώνες των φοιτητών υπέρ της δημοκρατίας και της ελευθερίας.

Οι μαθητές και μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο με τίτλο «Η πιο μεγάλη μέρα της ζωής μου», αποδίδοντας με ευαισθησία και ωριμότητα τα γεγονότα και τα μηνύματα της εποχής. Παράλληλα, τραγούδησαν διαχρονικά τραγούδια που συνδέονται με την επέτειο, συνοδευόμενοι από την καθηγήτρια Μουσικής του σχολείου μας, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην προετοιμασία και την επιτυχία της εκδήλωσης.

Οι μικροί μας μαθητές κατάφεραν να δημιουργήσουν μια συγκινητική ατμόσφαιρα, υπενθυμίζοντάς μας πως το μήνυμα του Πολυτεχνείου παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ: ελευθερία, δημοκρατία και σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με μεράκι για τη φετινή γιορτή!

εικόνα Viber 2025 11 18 12 30 04 751 censored