Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης. Τα παιδιά μάς ταξίδεψαν στο μαγικό κλίμα των Χριστουγέννων μέσα από ένα όμορφο θεατρικό, γλυκά ποιήματα και χαρούμενα τραγούδια. Με ενθουσιασμό, χαμόγελα και γιορτινή διάθεση, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και χάρισαν σε όλους μας στιγμές συγκίνησης και χαράς. Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα προετοίμασαν με αγάπη και μεράκι.








