Ενημερωτική Δράση για τη Δυσλεξία από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Σήμερα, Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025, εκπαιδευτικοί από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) του νομού μας επισκέφτηκαν το σχολείο μας και πραγματοποίησαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική δράση για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων.

Οι ειδικοί του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ενημέρωσαν τα παιδιά για τη δυσλεξία, εξηγώντας με απλό και κατανοητό τρόπο τι είναι, πώς εκδηλώνεται και πώς μπορούν οι ίδιοι να υποστηρίξουν συμμαθητές/τριες που ενδεχομένως αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Μέσα από συζήτηση, παραδείγματα και διαδραστικό υλικό, οι μαθητές/τριες ενθαρρύνθηκαν να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, κατανόηση και θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα στη μάθηση.

Ευχαριστούμε θερμά το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για τη συνεργασία και τη συμβολή του στη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που στηρίζει όλους/ες τους/ις μαθητές/τριες.